Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Εβελίνα Παπούλια: Δεν φοβάμαι τον θάνατο…

cf258d401ccb43ecd944f873c0b520c9_xl

 Γράφει: Μαρκέλλα Σαράιχα

Όμορφη με άποψη, ηθοποιός πρώτης γραμμής και χαμηλών τόνων, η Εβελίνα Παπούλια με το ήθος και την ευγένεια που τη διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια, μίλησε για τις «Επικίνδυνες Σχέσεις» όπου πρωταγωνιστεί σε παραγωγή των Θεατρικών Σκηνών, αλλά και για το αν έχει κάνει τέτοιου είδους σχέση στη διάρκεια της ζωής της. «Είναι μία τελείως διαφορετική παράσταση. Δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ενδεχομένως να έχουν δει όλοι από την ταινία. Επίσης δεν υπάρχει η εποχή αυτή. Το 1935 διαδραματίζεται , οπότε είναι σε μία τελείως διαφορετική εποχή και επίσης θα μπορούσα να πω είναι μία διασκευή πάνω στο έργο, λόγω και εποχής. Είναι εντελώς διαφορετικό το έργο σε σχέση με την ταινία ή και με την εποχή που διαδραματίζεται».
topic_16201
Αποκάλυψε ότι έχει αντιμετωπίσει την κατάθλιψη χωρίς να καταφύγει σε φάρμακα, μίλησε για τη σχέση της με την 18χρονη κόρη της, για τις θυσίες που έχει κάνει για έναν έρωτα, ενώ σχολίασε και τη φήμη ότι είναι δύσκολος συνεργάτης ο Γιώργος Κιμούλης. «Δεν είναι δύσκολος. Έχει μία στοχοπροσήλωση, έχει απαιτήσεις κι ίσως οφείλεται στην τελειομανία του και στο πώς θέλει να γίνονται και να εξελίσσονται τα πράγματα. Έχω χαρεί παρά πολύ αυτή τη συνεργασία. Την ιεραρχία του θεάτρου την τηρώ και την ασπάζομαι. Κι έτσι έχουμε μία εξαιρετική συνεργασία. Τον εκτιμώ βαθύτατα». 


Της τηλεφώνησα λίγες ημέρες πριν την πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης, ενώ βρισκόταν στην Κύπρο για τα γυρίσματα του «Μπρούσκο» και κάναμε την συνέντευξη παραμονή της πρεμιέρας. Πώς τα προλαβαίνει όλα; «Με την ψυχή στο στόμα θα έλεγα! Δευτέρα και Τρίτη είμαι στην Κύπρο γιατί κάνουμε τα γυρίσματα του Μπρούσκο, και Τετάρτη με Κυριακή είμαι Αθήνα. Υπάρχει ένα τρέξιμο και η αγωνία ότι Τετάρτη πρέπει να είμαι στην ώρα μου. Δε γίνεται να υπάρξει καθυστέρηση»!

newego_large_t_641_106676816
 Μ.Σ Είστε από τις πολύ αγαπημένες Ελληνίδες ηθοποιούς και το κοινό σας λάτρεψε μέσα από το ρόλο της Μαρίνας Κουντουράτου στην σειρά «Δύο ξένοι» που μέχρι σήμερα χτυπάει κόκκινο στους πίνακες τηλεθέασης. Καταρχήν θα θέλατε να συνεχιστεί και τρίτη χρονιά που ήταν να γίνει και, τελικά, δεν έγινε;
Ε.Π «Εκείνη τη χρονιά είχε συμφωνηθεί να συνεχιστεί, όχι όμως για ολόκληρη τη σεζόν, αλλά για τη μισή. Πήγαινε πολύ καλά και ήταν λογικό να θέλουν να συνεχιστεί, αλλά υπήρχε πάντα η αγωνία πώς θα πήγαινε και τρίτο χρόνο και είχαμε πει μέχρι Δεκέμβρη. Απλά κάποια στιγμή, για κάποιο λόγο, όλο αυτό τσάκισε. Τις αιτίες ακριβώς κι εγώ δεν τις ξέρω. Αλλά είχε συμφωνηθεί να γίνει μέχρι τον Δεκέμβρη.
Μ.Σ Μέσα από αυτό το ρόλο δυσκολευτήκατε να βρείτε δουλειά που να μην είχε σχέση με αυτόν;
Ε.Π «Νομίζω ότι δεν υπήρχε αυτή η δυσκολία. Αυτό συμβαίνει όταν γίνεσαι μέσα από κάποιον ρόλο γνωστός, και μετά σου προτείνουν ανάλογους ρόλους. Δεν σε έχουν τσεκάρει σε άλλα πράγματα. Οπότε η δυσκολία ήταν να μην επιλέγω να κάνω ίδια πράγματα ή παρόμοια. Δεν ένιωθα ότι εγώ ήμουν αυτός ο χαρακτήρας και σαν Εβελίνα να μεταφέρω την εικόνα την ανάλογη της Μαρίνας Κουντουράτου. Είμαι ένας άνθρωπος που βαριέται, δεν μπορώ να παίζω όλο το ίδιο και το ίδιο. Ήμουν τυχερή γιατί υπάρχουν άνθρωποι που λένε ότι θέλω να την αλλάξω αυτήν, και παίζουν με αυτό το χαρτί οπότε έκανα διαφορετικά πράγματα».
Μ.Σ Τι διαφορές έχετε από τότε μέχρι σήμερα;
Ε.Π «Έχω τεράστιες διαφορές. Έχω πολύ περισσότερη υπομονή, με τιθασεύω -γιατί είμαι ατίθασο πλάσμα- και νομίζω ότι η μητρότητα με ωρίμασε παρά πολύ. Και πιστεύω ότι αυτό κυρίως συνέβη. Δεν ξέρω δηλαδή αν ωρίμαζα λόγω χρόνο,υ αλλά πιστεύω σίγουρα ότι έχω ωριμάσει λόγω παιδιού».

Image result for εβελινα παπούλια υψος
Με αφορμή το έργο που πρωταγωνιστεί, δε θα μπορούσα να μην τη ρωτήσω για το αν έχει κάνει επικίνδυνη σχέση στη ζωή της, αν έχει κάνει θυσίες για έναν άντρα και τι ρόλο παίζει ο έρωτας για εκείνη.
Μ.Σ  Το έργο που πρωταγωνιστείτε έχει τίτλο «Επικίνδυνες Σχέσεις». Εσείς έχετε κάνει επικίνδυνη σχέση στη ζωή σας; Και τι εννοώ επικίνδυνη. Μία σχέση με έναν άνθρωπο που γνωρίζατε από την αρχή ότι δεν είναι κατάλληλος αλλά παρόλα αυτά εσείς συνεχίσατε μαζί του.
Ε.Β «Νομίζω ότι αυτά βγαίνουν στην πορεία. Δηλαδή το να ξέρεις ότι κάποιος είναι κάπως συγκεκριμένος σα χαρακτήρας και να πας να βουτήξεις μέσα σε αυτό, όχι εγώ δεν το έχω κάνει. Νομίζω ότι πολλές φορές γίνεται κακό στους άλλους όταν θίγονται τα συμφέροντα του άλλου. Άρα, τα κριτήρια δεν είναι αντικειμενικά. Δηλαδή, αν σε κάποιον δεν συμφέρει κάτι ξαφνικά εσύ γίνεσαι ο κακός, αλλά η πραγματικότητα να είναι παρά πολύ απλή και να είναι λόγος συγκυριών το αποτέλεσμα. Δύσκολες σχέσεις σαφώς και είχα, αλλά μέχρι εκεί, όχι και τόσο επικίνδυνες»

           Η  μεγαλύτερη θυσία του έρωτα; Ο ένας δίνει μεγάλο κομμάτι του εαυτού του στον άλλο

Μ.Σ Ο έρωτας παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή σας;
Ε.Π «Εννοείται. Νομίζω ότι σε κάθε άνθρωπο παίζει ρόλο. Το πιο εύκολο κομμάτι ας πούμε που πολύ συχνά επιλέγεται είναι να είσαι σε μία σχέση απλά για να είσαι. Το να έχεις όμως μία σχέση, να είσαι ερωτευμένος  πάει να πει ότι θέλει και δουλειά, και να σου παίρνει χρόνο από τη ζωή σου και το μυαλό σου, αλλά αυτό νομίζω ότι είναι και το όνειρο του καθενός»
Μ.Σ  Έχετε κάνει θυσία για έναν έρωτα;
Ε.Π «Νομίζω ότι την ώρα που κάνεις κάτι, και από την στιγμή που δίνεις ένα τεράστιο κομμάτι του εαυτού σου στον άνθρωπο που έχεις ερωτευτεί, είναι από τις μεγαλύτερες θυσίες. Γιατί ξαφνικά το εγώ δεν υπάρχει. Αρχίζει και μειώνεται. Σε ενδιαφέρει πρώτα από όλα ο άλλος και θέλεις να μάθεις τι κάνει ευτυχισμένο τον άλλον, τι επιθυμεί. Άρα, η μεγαλύτερη θυσία του έρωτα είναι ότι ο ένας δίνει ένα μεγάλο κομμάτι του εαυτού του στον άλλο και ο άλλος κάνει επίσης το ίδιο, στο πρόσωπο που είναι ερωτευμένος. Από κει και πέρα, θυσίες δεν μπορείς να τις πεις, είναι επιλογή σου από τη στιγμή που θέλεις να είσαι με αυτόν τον άνθρωπο»
Image result for εβελίνα παπούλια
Μ.Σ Έχετε δουλέψει στην τηλεόραση για το Mega. Πώς αισθάνεστε με την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το κανάλι τους τελευταίους μήνες;
Ε.Π «Γενικά πιστεύω ότι είναι κρίμα να μην πηγαίνουν τα πράγματα καλά σε οποιαδήποτε επιχείρηση, γιατί αυτό έχει ένα κόστος συνολικό και στοιχίζει και στον κόσμο που εργάζεται. Κι επειδή η εποχή είναι παρά πολύ δύσκολη. νιώθω ότι είναι απλά κρίμα».
Μ.Σ Πολλοί ήταν πάντως εκείνοι που είχαν ταυτίσει τη διαπλοκή με το μεγάλο κανάλι. Θεωρείτε ότι ήταν ένας άδικος χαρακτηρισμός;
Ε.Π «Δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία, γιατί δεν ξέρω την αλήθεια. Δηλαδη τι θέλω να πω. Ότι βγαίνουν φήμες αλλά ποτέ δεν ξέρεις αν είναι όλη η αλήθεια αυτή. Δεν έχω εικόνα. Εμένα με ενδιαφέρει να υπάρχουν κανάλια και να έχει ο κόσμος δουλειά. Τώρα το πώς θα στιγματιστεί το κάθε κανάλι είναι επιλογή του καναλάρχη και των επιλογών που προβάλλει. Αλλά εγώ δεν εστιάζω σε αυτό. Εμένα με ενδιαφέρει ο κόσμος να έχει εργασία και να γίνονται παραγωγές»
Μ.Σ Όλα αυτά τα χρόνια σας έχει γίνει πρόταση από κάποιον τηλεοπτικό σταθμό να αναλάβετε την παρουσίαση κάποιας εκπομπής;
Ε.Π «Τώρα μιλάμε για παρά πολλά χρόνια πριν για εποχή Κουντουράτου δηλαδή. Αλλά αυτό κι όχι άμεσα, μέσω ερωτήσεων όχι απευθείας, αλλά από τότε δεν μου έχει ξαναγίνει. Λόγω ρόλου μου είχαν πει. Δεν ήταν όμως άμεση  η πρόταση . Εμμέσως πλην σαφώς. Ήταν διερευνητικές οι προτάσεις»
Μ.Σ Φέτος, κατά γενική ομολογία, είναι μία δύσκολη χρονιά για τα θέατρα, από εισπρακτικής πλευράς. Πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτή η πτώση;
Ε.Π «Υπάρχει το θέμα της οικονομικής κρίσης και το σκέφτεται ο άλλος και πάντα όταν η τηλεόραση αρχίζει και πηγαίνει καλά, καλύτερα δηλαδή, το θέατρο πέφτει. Αυτό έχω προσέξει. Δηλαδή πέρσι που στην τηλεόραση δεν υπήρχαν προγράμματα το θέατρο ήταν πάνω. Πηγαίνανε πολύ καλά τα θέατρα. Φέτος που αρχίζουν και γίνονται κάτι παραγωγές, λιγάκι έχει μειωθεί, είναι σαν το κοινό να θέλει να δει αυτούς που αγαπάει έτσι κι αλλιώς. Μερικές φορές όταν αυτό γινεται μέσα στο σπίτι του δε θα πάει να δει θέατρο».
Μ.Σ Λόγω της οικονομικής κρίσης οι αμοιβές των περισσοτέρων εργαζομένων έχουν μειωθεί. Εσείς έχετε περάσει περίοδο που να έχετε δυσκολευτεί και να πείτε τα παρατάω;
Ε.Π «Η αλήθεια είναι ότι έχω περάσει δύσκολες περιόδους μέσα σε αυτό το επάγγελμα, οικονομικά πάντα μιλάω. Αλλά επειδή έχω την ευχέρεια, λόγω του ότι έχω κάνει διαφόρων ειδών σπουδές, να μην ξεφεύγω από το αντικείμενο και να μην σκέφτομαι «α θα κάνω κάτι άλλο», δηλαδή έχω την επιλογή να μην κάνω κάτι άλλο, εκτός από αυτά που έχω σπουδάσει. Οπότε δεν έχω σκεφθεί να αλλάξω δουλειά. Δε θα ήθελα κιόλας. Την αγαπώ παρά πολύ αυτή τη δουλειά».
%ce%b5%ce%b2%ce%b5%ce%bb%ce%af%ce%bd%ce%b1-%cf%80%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b9%ce%b1

Αφού η συζήτηση πήγε στην οικονομική κρίση και στην κατάσταση που βιώνουμε, τη ρώτησα για τον ΣΥΡΙΖΑ, τα λάθη του και το πώς βλέπει τον Αλέξη Τσίπρα ως Πρωθυπουργό.
Μ.Σ Πολλοί είναι εκείνοι που κατηγορούν τον ΣΥΡΙΖΑ για την οικονομική καταστροφή της χώρας. Ποια είναι η δική σας γνώμη;
Ε.Π «Σίγουρα έχει γίνει κακή διαχείριση. Εκ του αποτελέσματος κρίνονται όλα. Δεν ξέρω, όμως, τι επιλογές μπορούσαμε να είχαμε. Δηλαδή από την στιγμή που ανήκουμε στην Ευρώπη, η κάθε χώρα έχει γίνει διαχειριστής της χώρας του. Δεν είναι δηλαδή ότι είμαστε κυρίαρχοι της χώρας μας, οπότε δεν ξέρω πώς θα ήταν διαφορετικά ή τι επιλογές υπήρχαν για να είμαστε καλύτερα. Έχουν γίνει όμως παρά πολλά

    Ο Τσίπρας ήταν «απροπόνητος», αλλά όχι διαπλεκόμενος

Μ.Σ Σίγουρα έχουν γίνει κάποιοι λάθος χειρισμοί από την πλευρά του κυρίου Τσίπρα και του επιτελείου του. Γι αυτό, όμως, που τον κατηγορούν είναι ότι έταξε παρά πολλά σε ένα λαό που το είχε ανάγκη και είχε περάσει ήδη αρκετά.
Ε.Π  «Έτσι δεν κάνουν όλοι; Όλοι αυτό κάνουν. Τάζουν και στο τέλος δε γίνεται τίποτα ποτέ από αυτά που έταξαν. Νομίζω ότι το έχουμε συνηθίσει αυτό. Το είπα ξείπα στην Ελλάδα υπάρχει συνέχεια. Κυρίως αυτό υπάρχει. Ή υπερτίμησε τις δυνάμεις του. Ενδεχομένως πήγε με μία παιδική αθωότητα χωρίς προπόνηση. Ένας αθλητής πρέπει να προπονηθεί πριν, σοβαρά δηλαδή για να μπορείς να ανταπεξέλθεις σε κάτι τόσο μεγάλο. Νομίζω απλά ότι δεν είχε προπονηθεί για όλο αυτό. Δηλαδή δεν ξέρω αν ήθελε να βγει αφερέγγυος ή αν του προέκυψε λόγω άγνοιας κινδύνου».
Μ.Σ Ένας από τους λόγους που εκλέχθηκε ο Αλέξης Τσίπρας είναι ότι ήταν νέος, άφθαρτος. Κάποιοι ήθελαν να δουν έναν νέο Πρωθυπουργό.
Ε.Β «Και κάποιον, ενδεχομένως, που δεν έχει φάει χρήμα από το παρελθόν. Είναι παρά πολύ βασικό ότι ήξερες ότι αυτός τουλάχιστον δεν ήταν διαπλεκόμενος. Δεν είχε καταστρέψει τη χώρα από μίζες, από δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Μ.Σ Στην πορεία όμως, και πάντα εκ του αποτελέσματος μιλάμε, ακολούθησε μία πολιτική που ακολούθησαν οι προηγούμενοι. Δεν κατάφερε να κάνει κάτι παραπάνω.
Ε.Π «Εμένα πάντα η απορία μου σαν πολίτης είναι τι είναι αυτό που εμποδίζει το σωστό. Από τη στιγμή που δεν γνωρίζω τι είναι αυτό που εμποδίζει το σωστό δεν έχω απάντηση σε αυτού του είδους τις ερωτήσεις. Πολλές φορές ένας άνθρωπος μπορει να έχει ένα απίστευτο όραμα και να έχει χάσει τις λεπτομέρειες στην πορεία. Ή μπορεί να έχει τους λάθος ανθρώπους δίπλα του. Μιλάω για όλους τους πολιτικούς.   Κι εκεί να επηρεάζεσαι με τον λάθος τρόπο. Δηλαδή, πιστεύω, ένας ηγέτης για να είναι ηγέτης πρέπει να είναι από την αρχή ως το τέλος παρά πολύ συγκεκριμένος στο τι θέλει να κάνει και, τελικά, να πετυχαίνει αυτό που θέλει να κάνει, χωρίς να επηρεάζεται. Δεν σημαίνει, δεν ακούω γνώμη αλλά πρέπει να ακούει τη γνώμη ενός ανθρώπου που θα υλοποιήσει τον στόχο που έχει στο όραμά του. Πιστεύω ότι εκεί χάνουν όλοι. Δεν έχουν όραμα. Είναι να βγουν για να βγουν»
papoulia

 Μπορεί ο Βαρουφάκης να ήταν ένα πολιτικό εξιλαστήριο θύμα

Μ.Σ Τώρα που μιλήσατε για όραμα, ένας από τους ανθρώπους που του έκανε μεγάλο κακό, όπως λέγεται, είναι ο Γιάνης Βαρουφάκης. Μετά από 6 μήνες διαπραγματεύσεων φτάσαμε στο να γίνουν τα capital controls.
Ε.Π «Μπορεί να ήταν και μία πολιτική αυτό το πράγμα. Να παίρνουμε τα 420 ευρώ την εβδομάδα. Δεν το ξέρω.. Θέλω να πω, για εμένα η πολιτική είναι το απόλυτο χάος. Είναι μέσα στην ίντριγκα και όλα είναι από πίσω. Αυτά που φαίνονται είναι αυτά που βγαίνουν στο φως. Το παρασκήνιο δεν το ξέρεις ποτέ. Δηλαδή αν θέλουμε να πούμε για πολιτική οι «Επικίνδυνες Σχέσεις» είναι εκεί. Δεν σκέφτονται με έναν ευθύ τρόπο, δεν υπάρχει κάτι να πούμε ‘’αυτή η πολιτική γραμμή έχει μία αλήθεια και μία ευθύτητα, όλα είναι από πίσω’’. Από τη στιγμή που όλα είναι από πίσω, πού να ξέρεις τι γίνεται. Δηλαδή, καποιος δημοσιογράφος θα βγάλει κάτι στο φως κι άντε μετά να το μάθουμε. Αλλά δεν είναι ένας δημοσιογράφος στις κουβέντες που γίνονται. Οπότε πού να ξέρω εγώ αν αυτό ήταν μία συγκεκριμένη πολιτική για να πούμε ‘’α έτσι μας κάνανε, αυτό μας συνέβη’’. Μπορεί ο Βαρουφάκης να ήταν ένα πολιτικό εξιλαστήριο θύμα. Μπορεί να ήταν από άγνοια, να συνέβη. Δεν έχω καθόλου εικόνα. Δηλαδή δεν μπορώ καθόλου να κατακρίνω τις κινήσεις ή κάποιους ανθρώπους από την στιγμή που δεν ξέρω τι έχει συμβεί από την αρχή μέχρι το τέλος»
Μ.Σ Εσείς ψηφίσατε τον Αλέξη Τσίπρα;
Ε. Π «Δε λέω ποτέ τι ψηφίζω»
Μ.Σ Ψηφίζετε σε κάθε εκλογές;
Ε.Π «Βεβαίως, ναι».
Μ.Σ Αν γίνουν εκλογές και έρθει στην εξουσία ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα αλλάξει κάτι;
Ε.Π «Δεν το γνωρίζω. Η αλήθεια είναι ότι έχουμε βιώσει παρά πολλά χρόνια μία απογοήτευση οπότε δεν ξέρω τι αλλαγές μπορούν να γίνουν. Μπορεί να υπάρχει μία σταθεροποίηση ή μπορει να πάμε πιο κάτω. Το πιο πάνω το γνωρίζουμε όλοι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί. Να πάμε δηλαδή πιο πάνω. Χρωστάμε τόσα που είναι σχεδόν αδιανόητο να τα ξεχρεώσουμε ποτέ. Ούτε τα δισέγγονά μας».
Μ.Σ Το εντυπωσιακό είναι και ταυτόχρονα θλιβερό, ότι η Χρυσή Αυγή είναι το μόνο κόμμα που έχει ανοδική πορεία. Υπάρχουν τόσοι φασίστες ή θεωρείτε ότι είναι η ανάγκη των νέων να επαναστατήσουν με λάθος τρόπο;
Ε.Π «Αν μιλάτε για νεολαία, γιατί για νέους μιλάτε, νομίζω ότι έχουν πλήρη άγνοια, για το τι σημαίνει φασισμός. Επίσης, πιστεύω ότι μπορεί να είναι μία χαριτωμένη αντίδραση ότι κι εγώ είμαι τσαμπουκάς και δε μασάω, γιατί το έχουν προβάλλει παρά πολύ αυτό και ότι λύνω τα θέματά μου με ξύλο. Τέλος πάντων υπάρχει από κάτω μία εικασία η οποία είναι αρχέγονη. Πρωτόγονη. Δεν ξέρω τι κινητοποιεί τους νέους προς αυτήν την κατεύθυνση, απλά πιστεύω ότι αν τυχόν τους συνέβαινε αυτό σίγουρα μετά θα το μετανιώνανε παρά πολύ».
Μ.Σ  Πολιτικές πεποιθήσεις υπάρχουν;
Ε.Π «Η πολιτική σκηνή κατά την άποψή μου δεν έχει χαρακτήρα, απλά σου λένε τι θέλεις να ακούσεις ο κάθε άνθρωπος επειδή νιώθει ευάλωτος συνεχώς, αλλάζει άποψη. Άρα, πιστεύω ότι πολιτική πεποίθηση δεν υπάρχει».

resizer


Έχω περάσει κατάθλιψη, αλλά δεν πήρα ποτέ χάπια

Η Εβελίνα Παπούλια δεν δίστασε να ομολογήσει ότι έχει περάσει περιόδους κατάθλιψης αρκετές φορές στη ζωή της.
Μ.Σ Η κατάθλιψη είναι η ασθένεια της εποχής μας. Εσείς έχετε περάσει ποτέ;
Ε.Π «Ναι έχω περάσει κατάθλιψη. Την αντιμετώπισα με ψυχραιμία. Προσπαθούσα να είμαι όσο το δυνατόν πιο ψύχραιμη γίνεται. Ειμαι ενάντια να παίρνει κάποιος χάπια επειδή περνάει μία δύσκολη περίοδο. Πάντα πρέπει να σκέφτεσαι ότι αυτό το πράγμα θα περάσει. Είναι μία δύσκολη στιγμή που πρέπει να σκεφθείς τι σε έφτασε και τι σε πήγε εκεί και πώς θα φύγεις από αυτό. Εγώ, επειδή είμαι άνθρωπος της δράσης και της πράξης, κάνω πράξη ότι είναι να κάνω, αυτό με κινητοποιεί επομένως δεν πέφτω σε κατάθλιψη που μπορεί να πάθει ένας άλλος άνθρωπος που είναι μη ενεργητικός».
Μ.Σ Τι σχέση έχετε με το χρόνο; Φοβάστε το χρόνο που περνάει; Φοβάστε τα γηρατειά και το θάνατο;
Ε. Π «Τον θάνατο δεν τον φοβάμαι καθόλου. Βεβαίως το θάνατο για τους δικούς μου ανθρώπους δεν τον θέλω. Είναι κάτι το οποίο με ταράζει, με στενοχωρεί και δεν το βάζω στο μυαλό μου. Αλλά σε σχέση με μένα όχι. Είναι μια φυσική ροή, πρέπει να χαιρόμαστε τη ζωή και να την περνάμε όσο καλύτερα γίνεται , να έχουμε ανθρώπους αγαπάμε και μας αγαπάνε, και νομίζω ότι η ζωή έτσι γίνεται όμορφη. Τώρα, το γήρας είναι αναπόφευκτο. Αν μπορούμε να γερνάμε όμορφα και να είμαστε καλά με τον εαυτό μας, και να μην κάνουμε έναν απολογισμό που να λέμε ‘’πω πω αυτό δεν θα έπρεπε να το είχα κάνει’’ αλλά να είμαστε πάντα σωστοί σε σχέση με τα θέλω μας και τα πρέπει μας πιστεύω ότι μια χαρά είναι όλα».
Μ.Σ Είχατε πει σε παλαιότερη συνέντευξή σας ότι είστε κατά των πλαστικών επεμβάσεων. Συνεχίζετε και έχετε την ίδια γνώμη;
Ε.Π «Ναι τα χειρουργεία για καλλωπισμό με ανατριχιάζουν. Δηλαδή μου φαίνεται κάτι παρά πολύ δύσκολο. Είναι κάτι προς το παρόν που με φοβίζει. Οπότε δεν ξέρω αν κάνω κάποτε ένα χειρουργείο για να φτιάξω το πρόσωπό μου. από την άλλη τι να πω. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Όταν τα χρόνια περάσουν μπορεί να σου τη δώσει κατι και να πεις «δεν αντέχω να με βλέπω έτσι» οπότε δεν ξέρω. Αλλά μέχρι στιγμής ισχύει αυτό που έχω πει».

Image result for εβελίνα παπούλια

Μ.Σ Θέλω να μου πείτε ένα ρόλο που δεν παίξατε και θα θέλατε παρά πολύ να συμβεί.
Ε.Π «Αυτό που σίγουρα δεν θα παίξω ποτέ γιατί πέρασε η ηλικία αυτή, οπότε δε θα το παίξω και το ξέρω, είναι ο Ρωμαίος και Ιουλιέτα. Είναι από τα έργα που έχουν μια τρομερή ευαισθησία. Ξέρω ότι δε θα το παίξω ποτέ αυτό οπότε μπορώ με ευκολία να το πω. Αλλά τα υπόλοιπα μπορώ να τα παίξω»!
Μ.Σ  Έχετε σελίδα στο facebook. Θεωρείτε ότι τα social media έχουν αποξενώσει τους ανθρώπους;
Ε.Π «Ναι. Όταν βλέπω σε παρέες ανθρώπους να είναι με τα κινητά εγώ τρελαίνομαι. Μα είναι δυνατόν να είσαι με τον άνθρωπο δίπλα και να είσαι με το κινητό; Είναι αδιανόητο. Βλέπω ζευγάρια και είναι με το κινητό. Και λέω τι βγήκατε; Μου φαίνεται τρελό το τι συμβαίνει»
Μ.Σ Σας έχει τύχει στο θέατρο να σταματήσετε παράσταση γιατί ένας  θεατής μιλούσε ή έπαιζε με το κινητό;
Ε.Π «Είχε συμβεί μία φορά όταν είχαμε πάρει φόρα με τα κινητά αλλά είχε και πλάκα γιατί νόμιζε η κοπέλα ότι έβλεπε τηλεόραση, δεν ξέρω! Ήταν μία δραματική σκηνή και μία ερωτική εξομολόγηση που μου έκανε ο Κούρκουλος σε έναν τεράστιο μονόλογο και ξαφνικά χτυπάει το κινητό και το σηκώνει αυτή και αρχίζει και μιλάει. Σταματάει ο Άλκης και της λέει ‘’μόλις τελειώσεις ενημέρωσέ μας’’.  Σταμάτησε ένα ολόκληρο θέατρο γιατί αυτή θεώρησε ότι δεν ακούγαμε εμείς. Ήταν μια ενδιαφέρουσα στιγμή. (γελάει). Δεν μου έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο».
Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην την ρωτήσω για την κόρη της και την σχέση που έχει μαζί της.
Μ.Σ Είχατε πει σε παλαιότερη συνέντευξή σας ότι δεν επιθυμούσατε να κάνετε δεύτερο παιδί. Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας οδήγησαν σε μία τέτοια απόφαση;
Ε.Π «Πρώτα από όλα το να μεγαλώσεις ένα παιδί μόνη σου είναι παρά πολύ δύσκολο. Είναι παρά πολλές οι ευθύνες και αυτό το κομμάτι εννοείται δυσκολεύει τα πάντα. Δηλαδή, ήταν πολύ δύσκολο να ήμουν και μητέρα (μόνη μητέρα δηλαδή) να μεγαλώνω το παιδί και, ταυτόχρονα, να μπορώ να στηρίξω μία καριέρα που ήταν και το κομμάτι της επιβίωσης, της δικής μας, της κόρης μου και της δικής μου. Αυτό ήταν κάτι παρά πολύ δύσκολο. Από την άλλη, δε μου γεννήθηκε η ανάγκη να πω ότι με αυτόν τον άντρα θέλω να κάνω οικογένεια, παιδί ξανά ή κάτι τέτοιο. Οπότε για αυτό είχα κάνει αυτή τη δήλωση»
Μ.Σ  Η σχέση σας, είναι μαμάς-κόρης ή έχει πάει σε ένα πιο φιλικό επίπεδο;
Ε.Π «Το φιλικό το επιλέγει πάντα εκείνη. Είμαι πάντα μαμά Το φιλικό επίπεδο όταν το έχει ανάγκη υπάρχει, αλλά είμαι κυρίως μαμά, γιατί πιστεύω ότι όταν γίνεσαι φίλος με το παιδί είσαι παρεμβατικός και δε θέλω να γίνω παρεμβατική στη ζωή της. Θέλω να φτιάξει τη ζωή της όπως ακριβώς εκείνη θέλει και ονειρεύεται»

Πηγή: αιχμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου