Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Απόδραση απ' τη σιγουριά



της Sadahzinia

Παλιά γαντζωνόμουν απ’ τα όμορφα που συνέβαιναν στη ζωή μου και τα έφερνα στο μυαλό μου ξανά και ξανά σαν ζωηρή παλινωδία. Με έκανε να αισθάνομαι ασφάλεια αυτή μου η συνήθεια. Σιγουριά και γλύκα. Όταν πριν δεκαοχτώ χρόνια προέκυψαν στη ζωή μου οι Active Member άρχισα να εκπαιδεύομαι άθελα μου σε ένα διαφορετικό κυνήγι για τα όμορφα πάντα. Κι αυτό γινόταν μόνο με αποδράσεις από την σιγουριά, από την νοσταλγία. Οι στιγμές ντανιάζονταν μέσα μου, πλήρες απόθεμα στην ψυχή μου, ξέχειλη η μνήμη μου κι όλες μου οι αισθήσεις μέσα σε πλημμύρα από πράγματα που συνέβησαν, λόγια, στίχους, ματιές, μυρωδιές. Αλλά έμαθα να τα βάζω όλα μέσα μου. Σαν αρχείο. Όχι σαν εκθετήριο στιγμών. Να τα πατικώνω καλά, να φτιάχνω χώρο για τα επόμενα. Δύσκολη δουλειά. Ο φόβος ότι κάτι θα πάει στραβά και θα βουτηχτείς στην ασχήμια και την μιζέρια του άλλου είναι εκεί. Σε προκαλεί να κάνεις πίσω. Να κάνεις πίσω βήματα και να αναπολήσεις όλα όσα θα μπορούσαν να σε φασκιώσουν για τα καλά με το σίγουρα ωραίο που η επιλεκτική σου μνήμη φρόντισε να κρατήσει. Όμως, χιλιάδες φορές εβρισκα το κουράγιο να αφήνω χώρο στην έκπληξη και σε αυτό που θα ΄ρθει. Και είχα το δίκιο με το μέρος μου. Αν ψάχνεις τα όμορφα διαρκώς οι μούσες θα σταθούν γενναιόδωρες και θα σου ανοίξουν δρόμους.

Φέτος, ως Active Member γιορτάζουμε 20 χρόνια. Όχι όμως για να αναπολήσουμε, γιατί ακόμα έχουμε πολλά κουράγια για να ζήσουμε και να φτιάξουμε. Γιορτάζουμε που πέρασαν 20 χρόνια κι ακόμα είμαστε εδώ, πιο δυνατοί – που αντέξαμε και δε λυγίσαμε και έχουμε μαζί μας δυο και τρεις γενιές ανθρώπων να μουρμουράνε τραγούδια μας. Γιορτάζουμε ήδη τα επόμενα 20 χρόνια κι όσα θα βρούμε εκεί. Ή οσα θα φτιάξουμε αν τίποτα δε βρούμε.

Τα γιορτάσια μας συνεχίζονται σε διάφορα μέρη, σε βάλτους και ηλιοπέρβολα καθώς και μέσα από τον ερχόμενο δίσκο μας το «Αρσενάλι»...

Από την ιστοσελίδα  Πρωταγωνιστές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου