Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Τελευταία μέρα στο Μέγαρο Μαξίμου...

Να μην ξεχάσω φεύγοντας...
Να ενημερώσω τον μάγειρα στο Μαξίμου, να σταματήσει να φτιάχνει ρεθυθοσαλάτα με φρέσκο κρεμμυδάκι και μαϊντανό για το μεσημεριανό μου.
Να μαζέψω από τα υπόγεια τα όργανα γυμναστικής...τόσα λεφτά έδωσα...
Να πετάξω την μονόπολη, που έπαιζα και έχανα 2 χρόνια τώρα και έμενα άφραγκος, μέχρι και οι καθαρίστριες του Μαξίμου με κέρδιζαν.
Να περάσω από φαρμακείο να πάρω ηρεμιστικά για την Άντα και τη σοκοφρέτα της μαμάς.
Να ενημερώσω τον αδερφό μου τον Νίκο, ότι δεν είμαι πια πρωθυπουργός και ό,τι έκανε...έκανε. Τώρα...δεν με ξέρεις, δεν σε ξέρω, υποφέρεις και υποφέρω...θα καταλάβει αυτός.
Να πετάξω το ελληνο-αγγλικό λεξικό, που μου έπρηξε τα συκώτια τόσα χρόνια, επιτέλους δεν το χρειάζομαι!!!
Να ξεκρεμάσω τον << Τέτση >> από το γραφείο μου, που μου έκανε δώρο ο Γερουλάνος στη γιορτή μου, του Αγίου Γεωργίου-βοήθεια μας-γιατί...πρώτον έχει 60 χιλιάρικα και δεύτερον ταιριάζει στο πατρικό της μαμάς, στο Ιλλινόις.
Να ξεκολλήσω τις τσίχλες, που είναι κολλημένες κάτω από το γραφείο μου, μην τις ανακαλύψει ο << καινούργιος >> και ξεφτιλιστούμε.
Να πάω στην Αμερικανική Πρεσβεία και να πάρω την κανονική μου ταυτότητα και το διαβατήριο.
Να βρίσω τον Παπακωνσταντίνου, που τον έκανα υπουργό και με κατέστρεψε.
Να φορέσω το γκρι Αρμάνι με τη μπλε ρουά γραβάτα που με φωτίζει, βγαίνοντας από το Μαξίμου γιατί αν με πιάσουν στο στόμα τους η Ηλιάκη και ο Μουτσινάς, δεν με ξεπλένει ούτε ο Μισισιπής στην πατρίδα.
Να ευχαριστήσω τηλεφωνικά από το Μαξίμου ( τσάμπα έτσι ) στον Νικολά και στην Αγγέλα.
Να δώσω το πρόγραμμα γυμναστικής στον Βαγγέλη, την οδοντόβουρτσα μου στον Ρέππα και μια γραβάτα στον Παύλο.
Να ευχαριστήσω τον Ομπάμα για το ελικόπτερο.
Να μην ξεχάσω το κανό και το ποδήλατο από τον κήπο.
Και για τελευταία φορά...να βγάλω τα σκουπίδια...

Καλές Διακοπές...Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου