Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

"Γιωργάκη...αν πεθάνω θα έρθεις στην κηδεία μου..."


Άρεσε στον Γιάννη να μας αφηγείτε περιστατικά τα λεγόμενα "μαργαριτάρια" από τους μαθητές του. Όταν υπήρχε σύναξη στο σπίτι του Νίκου, στην Παπανικολή 1, όλοι παρακαλούσαμε τον Γιάννη να μας πει διάφορα περιστατικά από την σχολική ζωή. Στην αρχή ήθελε παρακάλια αλλά μετά δεν τον σταμάταγε κανείς. Μια μέρα μας διηγήθηκε ένα σύντομο περιστατικό: " έχω έναν μαθητή, τούβλο κανονικό. Μια μέρα τον εξετάζω και δεν ήξερε τίποτα. Με είχε σκάση. Τελικά θυμωμένος του είπα: θα με πεθάνεις εσύ Γιωργάκη. Δεν μιλούσε και είχε σκύψει το κεφάλι. Δεν μου λες Γιωργάκη...αν πεθάνω θα έρθεις στην κηδεία μου; Και τότε σηκώνει το κεφάλι και με ένα ανόητο βλέμμα μου λέει: αν δεν έχω φροντιστήριο κύριε..." Τα γέλια μας ακούστηκαν μέχρι το Πασαλιμάνι. Δεν ξέρω αν θα έρθει ο Γιωργάκης, Γιάννη αλλά όλοι οι φίλοι σου θα είναι εκεί...

Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου