Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Η “πικρία” του Δ. Καλαιτζίδη, Διευθυντή του Ραλλείου Λυκείου


 

Με τον νέο νόμο της κυβέρνησης, ο Δ. Καλαϊτζίδης, για πρώτη φορά, βρέθηκε στην 10η θέση, η οποία έγινε 12η μετά την   βαθμολόγησή του στη συνέντευξη.ένας άξιος εκπαιδευτικός που σε συνεργασία με το σύλλογο εκπαιδευτικών και το σύλλογο γονέων του σχολείου έδωσαν την ψυχή τους για το σχολείο της Ραλλείου.

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα του διευθυντή του Ραλλείου Λυκείου Θηλέων Πειραιά
Παραδίδω αύριο το Ράλλειο Λύκειο και απομακρύνομαι από το Ράλλειο γενικώς, μετά από 18 χρόνια, από τα οποία τα 16,5 ήμουν υποδιευθυντής και διευθυντής.
Το παραδίδω στο ψηλότερο σημείο της πρόσφατης ιστορίας του, αφού το έβγαλα από τον πύργο και από τις πολυκατοικίες του κέντρου της πόλης. Η δικαιοσύνη απέδωσε το οικόπεδο και το καράγιαπί της Πλατείας Κοραή στον Δήμο Πειραιά. Όμως, με προσωπική προσπάθεια και επιμονή, μαζί με πολλούς άλλους γνωστούς και αφανείς, κατορθώσαμε να αποκτήσουμε ένα νέο κτήριο, από τα πιο όμορφα σχολικά κτήρια της χώρας. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, (φυσικά) με τη συνεργασία καθηγητών, Δήμου, Συλλόγου Γονέων και άλλων προσώπων και φορέων (π.χ. Ολυμπιακός, Ν. Κοκκίνης), το εξοπλίσαμε και το αναβαθμίσαμε αισθητικά και λειτουργικά.
Το σχολείο το παρέλαβα με 180 μαθήτριες και φέτος θα έχει περισσότερες από 300. Το παραδίδω με δύο προγράμματα Erasmus + ΚΑ2 και ένα ΚΑ1. Το παραδίδω πλήρως λειτουργικό και (σχεδόν) 100% εξοπλισμένο, έτοιμο να δεχτεί περισσότερες από 400 μαθήτριες.


Δεν φεύγω με τη θέλησή μου. Ήθελα να συνταξιοδοτηθώ από το σχολείο αυτό, αφού αυτή είναι (πιθανότατα) η τελευταία μου θητεία. Ωστόσο, από τη μια ο τρόπος μοριοδότησης του βιογραφικού μου (σύμφωνα με τον νόμο) με έριξε στην 10η θέση πριν τη συνέντευξη και στην 12η μετά από αυτήν, από την άλλη η προσπάθειά μου να υπενθυμίσω άγραφους ηθικούς κανόνες έπεσε στο κενό, και το αποτέλεσμα είναι αυτό. Όλα είναι σύννομα, αλλά θα μπορούσε κάποιος να αναρωτηθεί (αιωνίως) αν «είναι το νόμιμο και ηθικό».
Ευχαριστώ πάρα πολύ τις μαθήτριές μου για τις οποίες αγωνίστηκα όλα αυτά τα χρόνια, τους εκλεκτούς συναδέλφους μου που μαζί συνεχίσαμε την λαμπρή ιστορία του Ραλλείου, ανεβάζοντάς το ακόμη ψηλότερα, τα μέλη των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, τους γονείς συνολικά και προσωπικά, τον Δήμο Πειραιά και κάθε άλλον φίλο και υποστηρικτή του Ραλλείου που βοήθησαν και το σχολείο και εμένα προσωπικά. Και επειδή αγαπώ τον Bob Dylan ….Goodbye is too good a word, babe, So I just say fare thee well.
Δημήτρης ΚαλαΪτζίδης

Γνωρίζοντας την εκπαιδευτική και παιδαγωγική του κατάρτιση αλλά και το ήθος του όσο και την προσφορά του στην εκπαίδευση της πόλης μας του Πειραιά , εκφράζω την λύπη μου για την απόχώρηση του από το Λύκειο της Ραλλείου. Του εύχομαι καλή συνέχεια και ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα έκανε και θα συνεχίζει να κάνει για την εκπαίδευση.

Κώστας Ζουρδός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου