Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Αρλέτα: Η σπουδαία πορεία στο τραγούδι, η μοναχική ζωή και η μεγάλη περιπέτεια με την υγεία της


 Αρλέτα: Η σπουδαία πορεία στο τραγούδι, η μοναχική ζωή και η μεγάλη περιπέτεια με την υγεία της

Την τελευταία της πνοή άφησε η Αρλέτα έπειτα από σκληρή μάχη που έδωσε για τη ζωή της. Η αγαπημένη τραγουδοποιός έφυγε σε ηλικία 72 ετών. Νοσηλευόταν στην εντατική του Ευαγγελισμού», αφού είχε υποστεί εγκεφαλικό και έμφραγμα.

Η περιπέτεια της υγείας της
Είχε πάθει εγκεφαλική αιμορραγία στις 11 Φεβρουαρίου του 2008 λίγο πριν από μια προγραμματισμένη συναυλία της. Είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στο νοσοκομείο του Βόλου. Παρά την μεγάλη της περιπέτεια τότε και την κρισιμότητα της κατάστασής της είχε καταφέρει να αναρρώσει.
Σε συνέντευξη που είχε δώσει το Νοέμβριο του 2016 σην Τζωρτζίνα Ντούτση είχε δηλώσει: «Ήδη έχω κερδίσει τρεις φορές τον «κύριο» που λέγεται θάνατος, τι να πω, νομίζω ότι μάλλον έχουν σωθεί οι φορές μου… Το ότι ζω αυτή τη στιγμή μάλλον είναι θαύμα». Το θαύμα αυτή τη φορά δεν έγινε.
«Η μοναδική μας Αρλέτα έφυγε πριν λίγο ήρεμα και τρυφερά όπως έζησε. Καλό ταξίδι αγαπημένη μου ερήμωσε ο κόσμος μας», έγραψε η φίλη της, Σάννυ Μπαλτζή, στην επίσημη σελίδα της στο facebook.


Η ζωή και η καριέρα της
"Είμαι πάρα πολύ μοναχικός άνθρωπος, πάντα ήμουν. Τώρα επειδή δεν μπορώ να πολυβγαίνω, έχω κινητικά προβλήματα, είμαι ακόμη περισσότερο. Βλέπω πολύ λίγους ανθρώπους τους οποίους τους αγαπώ και είναι ευχαρίστησή μου να μιλώ μαζί τους. Δεν ήμουν ποτέ κοσμικός άνθρωπος, ήμουν πολύ επικοινωνιακός άνθρωπος. Επικοινωνούσα με την πρώτη ευκαιρία και πολύ εύκολα αλλά δεν ήμουν ούτε κοσμική ούτε κοινωνική. Από παιδί ήμουν έτσι και δεν έχω αλλάξει", είχε πει σε συνέντευξή της στην Τζωρτζίνα Ντούτση.
Η Αργυρώ-Νικολέτα Τσάπρα, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε στην Αθήνα όπου και μεγάλωσε. Η ίδια συνήθιζε να λέει ότι η πατρίδα της είναι τα Εξάρχεια παρόλο που τα τελευταία χρόνια ζούσα στην Κυψέλη.

Ανέκαθεν αγαπούσε την τέχνη παρόλο που δεν είχε καμία καλλιτεχνική επιρροή από την οικογένειά της. Βέβαια, μαζί με τον γιατρό πατέρας της και την αδερφή της τους άρεσε να τραγουδούν κι έκαναν τρίο. Η Αρλέτα σπούδασε ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών ενώ ξεκίνησε τη δισκογραφική της καριέρα την δεκαετία του 1960 συμμετέχοντας στο λεγόμενο νέο κύμα της ελληνικής μουσικής.
Στα πρώτα της δισκογραφικά βήματα συνεργάστηκε με αρκετούς γνωστούς συνθέτες, όπως ο Γιάννης Σπανός, ο Μάνος Χατζιδάκις, και ο Μίκης Θεοδωράκης.

Το 1981 ηχογράφησε τον πρώτο δίσκο με δικό της υλικό (Ένα Καπέλο με Τραγούδια). Το 1984 και το 1985 γνώρισε μεγάλη επιτυχία με τραγούδια που της έγραψαν ο συνθέτης Λάκης Παπαδόπουλος και η στιχουργός Μαριανίνα Κριεζή στους δίσκους Περίπου και Τσάι Γιασεμιού.
 Δες μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της στην οποία μιλάει για τη ζωή της!
Κάποιες από τις επιτυχίες της είναι τα: "Μια Φορά Θυμάμαι", "Τα Μικρά Παιδιά", "Το Λέει Και Το Τραγούδι", "Ο Λύκος", "Το Τραγούδι Της Δραχμής", "Καφενείο", "Σερενάτα", "Έρχεται Κρύο", "Τσάι Γιασεμιού", "Τα Ήσυχα Βράδυα", "Batida de Coco", "Μπαρ το Ναυάγιο", "Λεωφορείο το 2".
Το 1997 κυκλοφόρησε το βιβλίο «Από πού πάνε για την Άνοιξη» με κείμενα, στίχους, σχέδια και ζωγραφιές της. (Εκδόσεις «Καστανιώτη»). Η μουσική της Αρλέτας έτυχε ιδιαίτερης επιτυχίας σε μπουάτ των Αθηνών.

Πηγή: www.tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου